Camperservice i Låsby, Danmarks største specialværksted for autocampere, har fået nye ejere og står nu klar til at udvide sin forretning. Virksomheden, der tidligere var en del af Autocamp, er blevet opkøbt af Auto Solutions Group (ASG) og fungerer nu som en selvstændig enhed. Med et stærkt fokus på service, specialviden og troværdig rådgivning, vil Camperservice fortsætte med at tilbyde både nye og brugte autocampere samt vedligeholdelse og reparationer.
Den nye ejerstruktur bringer også nye forhandleraftaler. Camperservice har nu eneforhandlingen af Hymer autocampere og udvider med forhandlingen af Carado autocampere. Som autoriseret servicecenter for Hymer, Carado og Eura Mobil, har værkstedet planer om at udvide sin position på det danske marked.

Fokus op kvalitet
Værkstedschef Rasmus Spangsø er fast besluttet på at sikre virksomhedens førende rolle i branchen. “Vi har været landets største, og det vil vi fortsat være ved at udvikle værkstedet og give kunderne den bedste service. Vores fokus er på kvalitet og tryghed for vores kunder, for det er typisk deres kæreste eje, de kommer ind med,” siger han.
Spangsø ser desuden store muligheder i synergien med ASG, der bringer mange års erfaring fra nichemarkeder. Han er overbevist om, at kombinationen af Camperservices stærke position og ASG’s erfaring vil styrke forretningen. “Vi har nu optimeret driften ved at deles om systemer og lokaler, hvilket vil gavne både os og vores kunder,” udtaler han.

Også en salgsafdeling
I 2022 åbnede Camperservice et 2.600 kvadratmeter stort værksted og skadecenter, som nu også rummer en salgsafdeling for både nye og brugte autocampere. Med Danmarks største værksted for autocampere har virksomheden kapacitet til at servicere og reparere vogne af alle mærker og modeller.
Camperservice har også høstet stor anerkendelse for sin service, hvilket afspejles i en Trustpilot-score på 4,8 ud af 5 stjerner. Kunder roser værkstedet for deres venlighed, hjælpsomhed og høje serviceniveau.
Selvom nyvognssalget af autocampere er faldet efter corona-pandemien, ser Spangsø positivt på fremtiden. “Markedet for brugte autocampere vokser, og vi vil fokusere på at kunne tilbyde både nye og brugte modeller, som passer til forskellige behov og budgetter,” siger han. Med det stærke ry og de nye muligheder i horisonten er Camperservice klar til at fortsætte sin rejse som Danmarks største specialværksted for autocampere.

Tidligere artikelOplevelser, du ikke må gå glip af til Autocamper Show 2024